Administratiekantoor Soest


Bureau Henk Dijkman is een administratiekantoor voor de regio Soest en Amersfoort.

 

Versterking voor jouw administratie

Blijf jij doorploeteren met je administratie maar heb je er eigenlijk geen tijd voor? Heb je het gevoel dat je administratie eigenlijk meer aandacht verdient dan dat het nu krijgt? Of merk je dat je eigen kennis op financieel gebied tekort schiet? Stop dan met aanmodderen en roep versterking in. Bureau Henk Dijkman helpt je graag met jouw administratie. Die kan variëren van het opstellen van een jaarrekening tot het doen van alle voorkomende belastingaangiftes of het voeren van de complete administratie.

 

Onze dienstverlening

De dienstverlening van ons administratiekantoor voor de regio Soest bestaat uit:

– Het opzetten en voeren van een professionele administratie en boekhouding
– Het geven van advies over diverse administratie en fiscale vraagstukken
– Assistentie verlenen bij het aanvragen en verantwoorden van subsidies
– Het opstellen van de jaarrekening
– Begeleiding bij het aanvragen van financiering
– Loonadministratie of het berekenen van salarissen

 

Administratiekantoor Soest

 

Fiscaal advies

Daarnaast kun je terecht voor fiscaal advies en kunnen wij je helpen met de aangiften van de verschillende soorten belastingen zoals inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting en loonbelasting. Ook dat is een klus waar veel ondernemers tegenop zien. Het moet secuur en zorgvuldig gebeuren want je wil niet achteraf nog een naheffing krijgen, maar tegelijkertijd wil je ook niet meer afdragen dan nodig is. Bureau Henk Dijkman is als administratiekantoor voor Soest en omgeving van alle actuele wet- en regelgeving op de hoogte en weet precies welke mogelijkheden er zijn.

 

Wil je meer informatie of een afspraak maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek? Neem dan contact met ons op.

 

Bel gerust voor een vrijblijvende afspraak op 033-2066083
of stuur een mail via de contactpagina op deze site.

 

logo 2

terug naar boven ↑